Re: STB LightSpeed

Autor: Pawel Gluszynski (uugluszy_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 15:41:43 MET DST

Mam od roku i jestem b. zadowolony. Lepiej dodac pare zlotych i kupic
wersje STB, zdaje sie iz mozna ja dostac teraz za okolo 400 PLN - 3
kompakty z grami, serwis etc. Uzywalem juz paru kart S3 OEM i zawsze
bylo cos nie tak.

Uwaga: przy instalacji w Win'95 karta STB jest nieprawidlowo
wykrywana przez system jako Tseng 6000 - ekran moze byc czarny!
Sterowniki: http://www.stb.com

In article <01bc6dc8$cdad3a60$03c8f486_at_piotr>, "Piotr Frejowski"

Pawel Gluszynski
uugluszy_at_cyf-kr.edu.pl