Jak przywrocic polskie nazwy w Panelu Sterowania Win95?

Autor: zbiru_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 10 Jun 1997 - 14:30:12 MET DST

Nie wiem co mnie podkusilo aby probowac sobie instalowac serwer WWW.
Po uruchomieniu instalacji FNORD'a nie tylko ze nie zainstalowal sie
do konca to na dodatek wycial mi w pien polskie ogonki _w nazwach
plikow znajdujacych sie w Panelu Sterowania zastepujac polskie znaczki
znakiem underscore "_". Nie moge zmienic ich nazwy ani ich uruchomic w
tym waznego do instalowania/ODINSTALOWYWANIA programow. Wiem, ze mozna
to obejc grzebiac w bebechach Rejestru, le jest to uciazliwe. Kto ma
jakis pomysl?

I jak juz jestem przy temacie ogonkow w nazwach plikow, to ma tez inny
problem. Winzgroza95 glupieje przy niektorych znakach w nazwie plikow.
Mam troche plikow tekstowych do przeniesienia z Macintosh'a.. Jest z
tym troche problemow, bo przy niektorych polskich nazwach plikow (w
standarcie MacCE) po otwarciu dyskietki pukniecie w plik wywala
komunikat, ze nie ma takiego pliku. F2 nie dziala aby zmienic nazwe.
Musze ordynarnie schodzic do Nortona i za pomoca klawisza F6 zmieniac
mu nazwe, dopiero wtedy Winzgroza95 odczytuje poprawnie plik. BTW, Mac
rozumie wszystkie znaki w filename poza dwukropkiem ktory oddziela
katalogi i ktorego nie da sie wogole wpisac w nazwie pliku (MacOS
zamiast kropki wpisuje kreske i nie pozwala wpisac niedozwolona nazwe
tam gdzie byc nie powinna).

Jarek Zabiello
mailto:zbiru_at_silesia.pik-net.pl