Re: Klopot z nagranym CD

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 02:46:06 MET DST

On Mon, 9 Jun 1997 23:44:44 +0200 (CEST), Pawel wrote:

>Wcale nie. Jaja wychopdza wylacznie pod linuxem lub OS2.
>Pod normalna winda przy prawidlowym zafiksowaniu wszystko jest OK.

nastepny laska Panska obdarzony...

facet od ktorego wynajmuje mieszkanie kupil je z pieniedzy zarobionych
na skladaniu komputerow, wiec cokolwiek sie na tym badziewiu zna.
Od roku jednak przerzucil sie na intratniejszy interes - piraci
kompakty. Napsul tego od jasnej cholery (wiem to najlepiej, bo wszystkie
spieprzone laduja u mnie [swietnie nadaja sie do celow dekoracyjnych])
Poniewaz z tego zyje, wiec przeznaczyl do tego celu specjalny komputer
(goly system operacyjny + program do nagrywania, nic wiecej).
Najpierw uzywal G95, po pol roku przerzucil sie na wNT - owszem koszty
mu spadly, ale nadal przynosil mi mase materialu ozdobnego.
Od 2 miesiecy nie przynosi mi nic. Zadzwonilem do niego i pytam
kiedy nastepna dostawa, a on mi na to: "przygladalem sie pare razy
co wyprawiasz na swojej maszynce, i w koncu zdesperowany stratami
skopiowalem sobie WARP'a, do tego Gear for OS/2 i skonczyly sie klopoty"

a mnie dostawy kompaktow
:-(

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi