Re: modemy 56,6

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 12:54:23 MET DST

> O ile wiem, problem polega na tym, ze sa dwa konkurencyjne protokoly
> 56.6, w zwiazku z czym caly swiatek providerski (nie tylko u nas)
> czeka na to, ktory zwyciezy. W tej sytuacji zakup takiego modemu
> moze okazac sie chybiony.

po pierwsze - 56000 a nie 56600... po drugie - dobry modem pozwala na
upgrade firmwareu i moze pracowac w obu standardach (chociazby
courier) - przynajmniej teoretycznie... we flashu miejsca jest od
cholery... po trzecie - medianet zakupil juz urzadzenia pt. USR
TotalControl HUB, w zwiazku z czym mozna korzystac z x2. po czwarte,
jakosc polaczen (nawet klasycznych V34+) przy takim rozwiazaniu jest
niesamowita. czy warto czekac? imho nie - ja stawiam na x2...

karpio