Problem ze skanerem

Autor: Bartlomiej Predki (Bartlomiej.Predki_at_cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 09:00:54 MET DST

Czesc

Od jakiegos czasu mam problemy z moim skanerem - Mustek CG8000,
sprzedawany jako Highscreen.
Komputer przestal odczytywac jego ustawienia. Blokuje sie np. na
200DPI i Dither, i na tym koniec. Moge sobie zmieniac ustawienia i nic
to nie daje. Probowalem na kilku komputerach i efekt zazwyczaj ten
sam.

W zwiazku z tym mam prosbe. Czy w celu identyfikacji problemu (ze
samym skanerem czy tez moze karta interfejsu), moglbym do kogos na
chwile wpasc lub od niego pozyczyc, np. sama karte interfejsu
(GI1904). Wiedzialbym przynajmniej co nawalilo.

Oczywiscie w gre wchodza tylko osoby z Poznania i okolic.
Czekam na ewentualna oferte.

Bartlomiej Predki
Bartlomiej.Predki_at_cs.put.poznan.pl