Pytanie o nagrywarke JVC XR-W2022

Autor: dwl2_at_eucalyptus.usoms.poznan.pl
Data: Tue 10 Jun 1997 - 17:15:48 MET DST

Czesc.
Czy ktos z Was spotkal sie z nagrywarka JVC XR-W2022? (oznaczenie na
obudowie JVC R2626) Podobno jest to nagrywarka umozliwiajaca zapis
pakietowy (oprucz/zamiast tworzenia ISO). Chodzi o to ze znajomy
posiadacz nie ma do niej dobrego drivera do nagrywania pakietowego. Czy
ktos moglby powiedziec mi jakim programem najlepiej nagrywac na niej
CDR-y? Chodzi o nagrywanie pakietowe. Znajomy podobno uzywa CD Extension
1.3 (tak mi mowil), ale wystepuja b.czeste bledy (np: na calej plycie
nagral tylko Notrton Commandera :) Jesli znacie jakis dobry program do
nagrywania CDR-ow to prosze o podanie przynajmniej nazwy. Dzieki,
narazie

Rafal Altyn
rafalalt_at_free.polbox.pl