Re: Klopot z nagranym CD

Autor: Pawel (MikroSysteM_at_WriteMe.com)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 23:36:56 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> sprobuj nagrac 3cia sesje, lecz nie uwzgledniaj w tym nagraniu
> zawartosci sesji drugiej.
>
> no coz. zawsze bylem przeciwnikiem nagrywania wielosesyjnego. zwykle
> wychodza z tym jaja.

Wcale nie. Jaja wychopdza wylacznie pod linuxem lub OS2.
Pod normalna winda przy prawidlowym zafiksowaniu wszystko jest OK.

> --
> /=====\__/====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

     MikroSysteM                                 Pawel Rosiak
 01-499 Warszawa 46                   MikroSysteM_at_WriteMe.com
     Po. Box. 44
 CONGRESS.SYS Corrupted. Re-boot the Washington D.C (Y / N) ?