USR Sportser 28800 Winmodem

Autor: Szalet (szalet_at_polbox.com)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 20:55:43 MET DST

Mam taki problem: moj modem (USRobotics Sportser 28800 Winmodem) nie za
bardzo chce dzialac. Zaczelo to sie od tego, ze MKS zwazyl mi rozszerzenia
w plikach wmmodem.in~ (zamiast tyldy chyba cos) i wmport.in~. Ten drugi na
pewno musi miec rozszerzenie inf. Pierwszy chyba tez. Problem lezy w tym,
ze W95 nie chce mi zainstalowac modemu. Po uruchomieniu W pojawia sie, ze
znaleziono nowy sprzet i trzeba zainstalowac oprogramowanie. OK, wkladam
dyskietke, instaluje sie, pisze, ze zainstalowany na ktoryms tam porcie,
robi sie restart i... znowu to samo. Gdy odpale sterowniki Windozy, to
modem tez nie chce, wiec najprawdopodobniej problem lezy w przerwaniach.
Bardzo czesto wywala mi myszke, a w Panelu sterowania/System nie pisze nic
o zadnym konflikcie. Ja juz nie wiem...

Szalet

Niech Alieny beda z Wami!
email: szalet_at_polbox.com