Netscape i pliki ARJ

Autor: Mateusz Kaminski (mkaminsk_at_rainbow.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 16:34:56 MET DST

Witam

Sorry za lekko lamerskie pytanie ale ta sprawa doprowadza mnie (i tych
co zameczam) do lekkiego obledu. Problem polega na tym, iz nie potrafie
tak skonfigurowac Netszkapy pod Unixa aby ta rozsadnie i zgodnie z moim
zyczeniem zapisywala pliki typu ARJ sciagane z Inetu na dysk. Zamiast
tego radosnie sieje po ekranie krzakami. Tak, czytalem helpy. Tak, wiem
o istnieniu opcji General/Helpers. Tak, wiem jak sie to ta ustawia. Tak,
probowalem juz nawet dopisywac rozszerzenia do istniejacych ustawien.

?

PS Boje sie mojego BOFH'a - wy przynajmniej mnie nie pogryziecie ;)
PS2 TIA !!!