Re: TPSA zmieniła zawartosc okna terminala !!!

Autor: Andrzej Borsuk (andrzej_at_alpinus.com.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 02:39:24 MET DST

> Tylko mi powiedz, gdzie ten skrypcik wpisac, a już się do tego
zabieram,
> bo już mnie nuży ciągłe wklepywanie ppp ppp F7.

To zależy jakiego masz Windowsa

W OSR2 (Ten z FAT32) poprostu klikasz na właściwośći połączenia w sieci
DialUp i znajdziesz tam zakładkę "Obsługa skryptów" ..

Natomiast w poprzedniej wersji Windowsów nie jest już tak miło. Musisz
najpierw zainstalować obsługę skryptów (jest w katalogu admin na CD z
instalką) po instalacji w menu akcesoria powinna pojawić się "obsługa
skryptów logowania" albo coś podobnego - nie pamiętam dokładnie..

--
fRED
mailto:andrzej_at_alpinus.com.pl