Re: WIN95 CRASH ! Pomocy !!!!!!!!!!

Autor: Tomasz Ostrowski (to167298_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 12:39:16 MET DST

On Sun, 8 Jun 1997, Łukasz Janus wrote:

> Sprawa ma sie nastepujaco . . .
> Pentium 166 z MMX - wszystko cacy, niestety ma
> zainstalowany WINDOWS 95 (sucks !!!), a co
> wiecej zainstalowany jest on na czysto (bez
> poprzedniego DOS'a). Gostek po nacisnieciu F8
> podczas startu systemu wybral "uruchom
> poprzednia wersje DOS'a" i system sie zawiesil.
> Odczekal minutke i zresetowal na zimno. Od
> tego momentu system sie zawiesza po komunikacie
> "OS loading" czy cos takiego. Gdy wystartowalem
> system z dyskietki startowej DOS'a to okazalo
> [itd]

Udalo mi sie ostatnio odegrac role takiego samego gostka, tego co
uruchamia poprzednia wersja DOS-a jak jej nie ma. Udalo mi sie jednak
naprawic blad poniewaz gostek mial dyskietke awaryjna. Przenioslem po
prostu system z dyskietki na twardziela (komenda: a:\sys c:). Nie bylo na
dyskietce programu sys.com, wiec po prostu skopiowalem go z katalogu
c:\windows\command . O dziwo zrestartowany potem komputer ruszyl jak gdyby
nigdy nic. Oczywiscie nie gwarantuje, ze zadziala, ani ze nie zrobi jakis
innych siupow, ale u kumpla zadzialalo. Ale tak w ogole to radze
zainstalowac sobie DOS-a i potem reinstalowac Windoze - pod DOS-em u mnie
(486dx4-100) wszystko chodzi o 1/3 szybciej (conajmniej).

Tometzky