Re: linux-nt problem

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 08:45:42 MET DST

In article <01bc71f9$00be5400$f4b5ccc2_at_default> you wrote:
> mam taki problem:

> mialem zainstalowane nt 4.0 server na pierwszej
> partycji logicznej (d:\, system plikuw fat16),
> zainstalowalem red hata 4.1, lilo na MBR;
> przy bootowaniu partycji dosowej (/dev/hda1)
> wyskakuje boot manager nt, ale przy prubie
> bootowania nt (zaruwno normal jak i vga mode)
> pisze:
> Windows NT could not start because the following
> file is missing or corrupt: <winnt root>\system32
> \ntoskrnl.exe.
> Please re-install a copy of the above file.

> winda95 startuje normalnie;

> [...]

  Z tego co wiem to dyskietka ratunkowa jest nic nie warta , ja juz
  trzy razy mialem padniete Windows NT i za kazdym razem probowalem
  ratowac z CD-ROMA i tej dyskietki i nic to nie pomagalo .
  Za pierwszym razem okolicznosci padu byly identyczne :
  Windows NT a po nich zainstalowany Linux , oraz missing or corrupt
  ntoskrnl.exe , ratowalem dyskietka , potem przekopiowalem z innego komputera
  ten plik , ale to nie pomoglo .

  Teraz mam Windows95 i od czasu do czasu widze tylko blad aplikacji i
  ciesze sie ze nie musze reinstalowac systemu ;-)

--
Pulapa Krzysztof   ,  Politechnika Krakowska
  E-mail:   jimi_at_irc.pl , jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl