Re: Monitor 17'' -poradzcie :)

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 20:58:29 MET DST

Konstanty Skoczylas <kostas_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<339A91DD.109B_at_polbox.com>...
> Mam male pytanko .
> Czy ktos z Was spotkal sie juz z monitorem 17" firmy Samsung ?
> Bardzo mi zalezy na rzeczowych i szybkich odpowiedziach :),
> Poniewaz za niedalej jak 3-4 dni mam zamiar taki monitorek sobie
> sprawic.
>

> Kostas

nie daj sobie wcisnac starego modelu (jesli chcesz kupic nowy),
aktualnie produkowane 17" to SyncMaster 700s, SyncMaster 700b,
SyncMaster 700p
najlepsze parametry ma 700p, najslabszy 700s nie ma pelnego
sterowania cyfrowego (jasnosc/kontrast)

Mialem 17GLsi generalnie byl OK, ale mial problemy na max
(deklarowanych w instrukcji) czestotliwosciach - nieznacznie
przesuniety obraz - poza zakresem regulacji

zajac