Re: Netscape 4.0B4 - Quote

Autor: Romuald Bialy (romekb_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 19:02:51 MET DST

Romuald Bialy wrote:

> Czy to normalne, ze w Netscape 4.0 B4 nie dziala zalaczanie > oryginalnego
> tekstu przy odpowiadaniu na posty ???
> Albo sie co u mnie pokopalo, albo jakies czary....

Problem ustał po przeinstalowaniu netszkapy od nowa i wykasowaniu
wszystkich plików z foldera "users". Niestety musialem ciagnac grupy od
nowa.... Strata czasu (i kasy na telefon).
Pozostał problem wysyłania polskich krzakow w ISO8859-2. Dalej uparcie
wysyła mi w CP1250 i ni cholery nie da sie mu tego przetłumaczyc. W
nagłówku pisze ISO, a wysyla w CP !!!

PS. Sorry za brak niektórych pl krzaków, ale znowu mi jakies badziewie
skasuje tego posta...

--
	Pozdrawiam....    Romuald Bialy
		E'mail : romekb_at_polbox.com