US Robotics FaxVoice 33600

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 19:21:28 MET DST

Witam!
Mam pewien problem z ktorym nie potrafie poradzic sobie ani ja ani nikt ze
znajomych.

Posiadam modem jak wyzej. Przez wiekszosc ludzi modemy te uwazane sa za
jedne z lepszych, ale .... do tej pory nie udalo mi sie polaczyc na
predkosci wiekszej niz 21600.
Teraz co sprawdzilem i przetestowalem:
1. Wszystkie znane mi ograniczenia predkosci (wprowadzane przez AT ..)
2. Ograniczenia wynikajace z ustawien przepustowosci portu.
3. Zostal zainstalowany w komputerze w ktorym modem Zoom laczyl sie
   z okreslonym numerem na 36600. Po wlozeniu mojego polaczenie bylo jak
   zwykle (21600) i to po bardzo dlugiej negocjacji (nie za kazdym
   razem zakonczonej sukcesem).
4. Polaczenia gdzie po drugiej stronie jest modem 14400 przebiegaja zawsze
   bez zarzutu.
5. Wyeliminowana zostala sprawa centrali przez ktora sie dzwoni (punkt 3)
6. Wyeliminowana (chociaz nie do konca) zostala sprawa z jakiej marki
   modemem sie laczy (z Motorola napewno), z TPSA napewno
7. Nie ma znaczenia czy polaczenie jest z pod WIN95 czy DOS 7.0 czy DOS 6.2
Bede bardzo wdzieczny za udzielenie mi o ile nie gotowej recepty to chociaz
"drogowskazu" gdzie, co, jak sprawdzic.
Byc moze taka tych modemow "uroda", ale przed zmiana na inny chcialbym miec
miarodajne potwierdzenie, ze sie nie da, a nie tylko, ze ja nie potrafie!

Bylbym zobowiazany gdyby ktos, kto posiada taki sam modem a chodzi mu OK,
zechcial dolaczyc do korespondencji "wydruk" stanu wszystkich ustawien (to
co po ATI4) (na konto e-mail).

= MACIEK =
maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl