Re: sprzedam W3.11

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 21:16:13 MET DST

At 19:01 97-06-08 +0200, you wrote:

>jesli sprzeda cale pudelko z kompletem dyskietek instalacyjnych,
>z podrecznikami i karta rejestracyjna, certyfikatem to takie cos jest
>zbywalne. bez ktoregokolwiek z tych elementow zachodzi podejrzenie,
>ze towar zostal upgradowany do wyzszej wersji. w takim wypadku
>odsprzedaz jest nielegalna.

1 O ile mnie pamiec nie myli to przy apgrejdowaniu (czyli
  nabyciu nowej wersji ze znizka) to trzeba oddac pierwsza
  oryginalna dyskietke ze starej wersji. Wiec jesli jest
  komplet to "podejrzenie o apgrejdzie nie zachodzi.

2 Trzeba by miec pewnosc ze program ze starego komputera
  zostal calkowocie wyinstalowany i ewentualne wszystkie
  jego kopie zniszczone.
  Poniewaz nikt nie da takiej gwarancji, to sie w uproszczeniu
  przyjelo, ze programow sie nie odsprzedaje - chyba ze sa to
  programy "z polki" a pudelko jest nieodpieczetowane.

3 Tak naprawde to sie nie kupuje programu tylko licencje
  na jego uzywanie. I tylko od takiego Micro$oftu zalezy
  co napisze w licencji - tzn czy mozna czy nie mozna
  odsprzedac nastepnemu klientowi.

--
Romek