Odp: Odp: IE4 beta1

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 08 Jun 1997 - 13:56:15 MET DST

Widze ze jestes strasznie doslowny.

Ale sie musze z Toba zgodzic .
Jako ze program do obslugi poczty f-my Microsoft jest zespolony z IE
tak mi sie po prostu napisalo.
Jako "program mail" rozumiem narzedzie za pomoca którego moge min.
 czytac listy, oraz je wysylac.
Prosze we wszystkich miejscach w których napisalem IE4.0
podstawic "Internet Mail" lub nowa nazwe Outlook Express

Nastepnym razem poprosze o konkrety.
mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl
http://snack.p.lodz.pl/~gtomczyk
 ----