Re: Microsoft Windows RAM

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 21:24:40 MET DST

On Fri, 6 Jun 1997 20:25:15 +0200 (CEST), Piniek (aka Piotr Ingling) wrote:

>Taak, wszechobecny wirus w postaci M$ Windows zaczyna opanowywa g owy
>redaktorów PC Kuriera. Z ostatniego numeru - 12/97 (str.29) - mo emy si
>dowiedzie , e pami WRAM (Matrox Millenium II) to "Microsoft Windows RAM".
>No comments...
>A mo e naprawd tylko M$ Windows potrafi j wykorzysta ? ;-)))
>
> Piotr Ingling

wszystkie karty matrox'a przychodza z driverami do OS/2
(nie wspominajac o driverach do kilku wazniejszych programow
DOSowych!). Pod OS/2 Millenium chodzi jak burza

Grego

p.s. wczoraj przy wo'dzie (ochydna wloska grappa)
  wysluchalem wywodow faceta z dyrektorskich kregow IBM Semea
  ktory wysmial moja naiwnosc, twierdzac ze Bill Gates to tylko
  "pupazzo" (lalka) i "buratino" (marionetka) IBMa.
  [niestety nie moge oczywiscie podac ani nazwiska ani stanowiska
  facete]
  Nie powiem zeby mnie przekonal, aczkolwiek jego tlumaczenie
  "trzymalo sie kupy" pod wieloma wzgledami.
  Starsi z nas pamietaja jeszcze z pewnoscia okres kiedy IBM
  robil dokladnie to samo co robi teraz M$ - majac quasi monopol
  uniemozliwial za wszelka cene roznymi brudno-technologicznymi
  sztuczkami wspolprace wlasnego sprzetu i/lub oprogramowania
  z produktami jakiejkolwiek innej firmy. Robil tyle syfu ze
  w koncu zostal powszechnie znienawidzony w kregach profesjonalnych
  (choc dla ludu nadal byl symbolem amerykanskiej technologii
  i wogole duma~ narodowa~). Skonczylo sie na sledztwie i oblozeniu
  IBM'a specjalnymi ograniczeniami (z ustawy antymonopolowej)
  i nawiasem mowiac cierpi z tego powodu do dzisiaj (czytalem
  niedawno o prosbie IBM do kongresu o zdjeciu z niego jakichs-tam
  obostrzen specjalnych bo przeciez "jest juz grzeczny" a te
  obostrzenia znosi bodajze 20 lat)
  W kazdym razie facet twierdzil ze IBM po prsotu wykreowala sobie
  z pelna wiedza i swiadomoscia Gates'a i caly M$, aby rzucic na rynek
  zastepczego "wroga", a samemu sie wykreowac na obronce standardow
  otwartych. Coz, jakby nie bylo IBM nadal samego software sprzedaje
  za chyba 10 razy wiecej niz M$, wiec w/g tego faceta na
  "niby-konkurencji" z M$ IBM stracil znacznie mniej niz by stracil
  z powodu rynku ktory masowo sie poczal od niego odwracac.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi