Re: IE4 beta1

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 20:35:11 MET DST

On Fri, 6 Jun 1997 14:17:40 +0200 (CEST), Pawel z Elku wrote:

>Chcialbym sie podzielic spostrzezeniami i IE4.
>Czesto na tej liscie ludzie narzekali na ta wersje moim zdaniem jest lepsza
>od poprzedich, duzo sie zmienilo na lepsze, bodoba mi sie zintegrowanie
>wszystkich programow z poprzedniej wersji nie trzeba wszystkiego wgrywac
>osobno. Jak to wersja beat ma niedociagniecia ale to wlasnie beta ,podobno
>juz jest wersja preview-jesli ktos wie gdzie to prosilbym o adres.

ja tez chcialbym sie podzielic spostrzezeniami na temat IE.
Otoz, uwazam ze kazdy kto uzywa tego scierwa przyczynia sie
__bezposrednio_i_osobiscie__ do zniszczenia internetu
przez co pozwalam sobie uwazac go za skonczonego i szkodliwego lamera

na zyczenie sluze precyzyjnym uzasadnieniem

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi