os/2: to be or not...

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sat 07 Jun 1997 - 11:20:30 MET DST

On 1997-06-05 krzysio said:
>Andrzej Lewandowski (alewando_at_weseley.com) wrote:
>: > : i PowerBuilder, co automatycznie eliminuje OS/2, przynajmniej
>: >
>: > A co to jest VisualBasic, Delphi i PowerBuilder?
>: >
>: > Leszek.
>: O, przepraszam, Kolega to programista, czy tylko internauta?...

>odzywasz sie do SAMEGO Lecha Szychowskiego, ktory zapewne
>biegle programowal, gdy Ty (z calym szacunkiem) mowiles na *to*
>papu. :-)

Bez przesady ... Wtedy kiedy Lech programowal
(biegle?) nie bylo pewnie jeszcze takich "narzedzi
do programowania" jak obecnie i wcale nie jest
powiedziane, ze Andrzej zna "narzedzia" gorzej
niz Lech. Taki samouk jak ja tez potrafi sklecic
byle dzialajacy program korzystajac np.: z FoxPro
czy innych tego typu "narzedzi". Wiec trzeba widziec
roznice w pisaniu i kleceniu programow.
Te drugie wyrozniaja sie tym, ze pomimo iz prawie
nic nie robia potrzebuja min. P100 i 8MB RAM.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;32;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive