MFS-6000CX - szukam sterownika

Autor: Jerzy Zug (manta_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 10:12:13 MET DST

Od trzech lat posiadam skaner MUSTEK MFS-6000CX. Uzywam go z zalaczona przy
kupnie karta i od poczatku mam z nim duze problemy. Pod W3.11 jakos to
chodzilo.Od dwoch lat pracuje pod W95 i moje problemy sie powiekszyly. Moge
teraz skanowac tylko pod zalaczonym do skanera programem. Probowalem
uaktualnic sterownik z CHIP-a, ale nie chce dziala. Przedstawiciel MUSTEK w
Gdansku powiedzial mi zebym sobie najlepiej kupil nowy - ale to kosztuje.
Na stronie MUSTKA w INTERNECIE jest nowy sterownik ze stycznia - cx35.exe -
ale nie moge go sciagnac. Po paru sekundach mam komunikat - koniec sesji.

Prosze o pomoc
Jerzy Zug
jura99_at_polbox.com