Re: Belinea 105596 -TAK

Autor: Andrzej Ochwat (ochwat_at_writeme.com)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 00:14:30 MET DST

Witold Niepolomski <witniep_at_free.polbox.pl> napisal w artykule:

> Zamierzam kupic monitor 17''.
> Moj wybor padl na Belinea 105596 17''.
> Co sadzicie Szanowni Dyskutanci o tym monitorze?

 Moj wybor tez tak padl, i nie zaluje.
 Troche wiekszy monitor jest bardzo przyjemna rzecza. Zbieznosc kolorow
i inne parametry mam dosc przyzwoite. Regulacji sporo. Ja osobiscie lubie
nietypowe rozwiazanie z jednym pokretlem po srodku do wszystkich ustawien
(mozesz sobie do woli regulowac nie odrywajac oczu od ekranu).
 Glosniki sa (oczywiscie) do dupy - ja na ten przyklad uzywam ich do
modemu.
Dobrze o tym monitorze pisano w roznych gazetkach w zasadzie obiektywnie,
ale jak zapewne wiesz warto poprzebierac. Jeden, ktory ogladalem migotal
sobie
dyskretnie niezaleznie od ustawionych parametrow. Facet z FF Computers
twierdzil
 (cwaniaczek) ze to od jarzeniowek w sklepie, z reszta w koncu i tak
znalazlem
tanszy sklepik.
Jak zwykle, koniecznie zapusc w sklepie program testujacy np Nokia Monitor
Test
(wczesniej dobrze jest sie z nim oswoic w zaciszu domowym to potem latwo
zauwazyc rozne niedociagniecia) Zwroc uwage szczegolnie na zbieznosc
kolorow
bo w tym monitorze nie mozesz tego sam regulowac.
Ponadto moim (rowniez) zdaniem ten typ jest cost effective.
Domyslam sie ze nie chodzi Ci o monitor do DTP?

 ========
      Andrzej _Ochwat
  ochwat_at_writeme.com
 ========