Re: VIdeo Pc czy Amiga

Autor: Grzegorz Hayduk (hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 17:03:12 MET DST

On Thu, 05 Jun 1997 13:36:07 GMT, kadi_at_kaszub.top.pl (Arkadiusz Sliwinski)
wrote:

>Niestety - do celow video - animacji, czolowek itp - nadaje
>sie tylko Amiga 1200+. Ale musialbys dokupic rozszerzenie,
>co najmniej procek 68030 i kilkanascie - dziesiat MB RAM.
>Amiga standardowo daje profesjonalny telewizyjny sygnal
>wideo o doskonalej jakosci. Na Amige rowniez istnieje
>doskonale oprogramowanie stworzone dokladnie do w/w celow.

Niech mi będzie wolno wrzucić swoje 0,03 PLN:

1) Nie wiem jak obecnie, ale pięć lat temu TV Katowice używała do w/w celów (i
nie tylko!) Amigi 2000 z kartą Opal Vision (bodajże). Teraz zapewne mają A4000.

2) TV Krater (dawniej było coś takiego na Kraków) również używała Amigi.

3) TV Katowice na samym początku ponoć do robienia swojego znaczka (krakowskie
K w prawym górnym rogu) używała A500. Nawet było widać, że w Interlace.

A poza tym, wielu camera-man'ów co nagrywają na wideo imprezy, czołówki robi
właśnie na Amidze. Tak czy siak, sądzę, że jest to na razie najtańsze
rozwiązanie (a wcale nie takie złe, jak się umie tym posługiwać!).

 Grzegorz Hayduk University of Mining and Metallurgy
  mailto:hayduk_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl
  mailto:hayduk_at_jumbo.kaniup.agh.edu.pl Krakow, Poland
  http://tsunami.kaniup.agh.edu.pl/~hayduk tel. +48 12 17-28-39