Re: PC firmowy czy klon

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 15:35:09 MET DST

Łukasz Staszczak (boiler_at_rexio.uci.agh.edu.pl) wrote:

> Z tą niezawodnością to bym się jeszcze zastanowił :))
> Compaq jest pod tym względem niezły (a może najlepszy)

He he, pare lat temu tez tak myslalem. W mojej okolicy pracuja dwa
serwery Compaq Prosignia i ze trzydziesci bezdyskowych stacji roboczych.
Stacje rzeczywiscie sa OK. Ale serwery... przez 2,5 roku poszly w nich
2 dyski twarde 1GB (na szczescie oba serwery maja macierze RAID-5),
karta sieciowa NetFlex, streamer, o monitorach nie wspomne.
Dyski byly firmowane przez Compaqa i przez to ponad dwa razy drozsze,
niz napedy o tej samej pojemnosci dostepne na rynku. Za pare
miesiecy skonczy sie na ten sprzet gwarancja i az strach pomyslec,
co bedzie dalej.

Tomek