Re: Procesory Cyrix

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 14:38:06 MET DST

>Uzywam Cyrix 150+ od kilku miesięcy i chodzi jak trza, ale grzeje jak
>piec!
>Przepalilem go na 166+ - z tym ze zainstalowalem mu dodatkowe chlodzenie
>(ale nie na wode, he, he, he)
>teraz ma typowy radiator do pracy bez wiatraczka do ktorego dokrecilem
>dodatkowo wiatraczek, i teraz jes ok' i cicho.
>
>pracuje bez problemowo po w95 i w programach dosowych,
>jest bardzo szybki w podstawowych operacjach procesora, ale
>ma znacznie wolniejszy koprocesor - co widac w grach 3D
>
>dla porownania!
>P133 intel rebilduje mi program w ok. 10s,
> [...]

Bron Boze nie kupuj Cyrix P200+ 150MHz !!!. Mialem Cyrixa P166+ 133MHz i
dzialal
O.K. Teraz mam Cx P200+ i piec hutniczy zamiast komputera, a przyrost mocy
obliczeniowej (ok. 13 %) nie usprawiedliwia roznicy w cenie.

Krzycho

P.S. Zeby nie bylo watpliwosci - ZAWSZE cooler+sylikon (nie koniecznie
GRAPHICS:-)).