Re: Errory na HDD

Autor: Borg (zibby_at_polbox.com)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 11:51:33 MET DST

Jarek Bez Ziemi <titas_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<3396A55D.4F75_at_free.polbox.pl>...
> Jak sprawdzić, oraz ewentualnie poprawić błędy na dysku pozbawionym
> partycji, np: nowym, czy istnieje jakiś program ?
> Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedż.
>
> Jarek Bez Ziemi

        Można to zrobić z poziomu biosa - Awarda na pewno, nie wiem jak innych.
Należy wejść w low level format i kliknąć YES. Bios Przystąpi do dokładnego
sprawdzenia dysku od błędów, a nstępnie spyta czy sformatować ten dysk.
Wtedy dac: NIE.
Nie polecam formatować twardego z niskiego poziomu, bo jest to dosyć
niebezpieczne.

A            V               E!
Zbigniew von Borgosz
  zibby_at_polbox.com