Re: *.chi - *.doc

Autor: mmark_at_panda.ichpw.zabrze.pl
Data: Fri 06 Jun 1997 - 09:26:06 MET DST

On 1997-05-28 piotrb said:
> [...]

U mnie w firmie czesto zachodzi koniecznosc konwersji starych tekstow
z Chiwritera do WPerfecta 5.1.

Uzywam do tego konwertera dodwanego do edytora TAG.
Proces konwersji ma 3 kroki :

*.chi asc2tag *.tag
*.tag tag2asc *.maz -> tekst z polskimi lit. w mazowii

W WP51 makro zamienia znaczki mazowii na kody WP.
Konwertery asc2tag i tag2asc maja zewnetrzne tabele konwersji
wiec mozna je jeszcze dodatkowo dostosowac do wlasnych potrzeb.

 Marek Mentel mmark_at_koala.ichpw.zabrze.pl 2:484/3.8
 INSTITUTE FOR CHEMICAL PROCESSING OF COAL , Zabrze , POLAND
 NOTE: my opinions are strictly my own and not those of my employer