Re: problemy z clipperem

Autor: Ryszard Glab (rGLAB_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 06 Jun 1997 - 00:14:20 MET DST

In article <01bc7139$b43e7d40$1bf774c3_at_default>,
 "Uran" <bglw_at_zsbikmw.zsbikmw.wlocl.pl> wrote:

>Mam problem, od niedawna uzywam w maszynie procesora AMD-K5-PR100 Mhz na
>plycie shuttle`a i przy probie uruchomienia programiku obsluzonego Intl.
>Clipper (R)5.3
>pojawia sie blad w postaci napisu:
>Run-time error R6003
>-integer divide by 0
>Wiem, ze problem jest w procesorze i slyszalem ze sa jakies patche, ktore
>likwiduja ten problem. Czy ktos wie pod jakim adresem moge sciagnac
>patcha likwidujacego powyzszy problem. Dla pelnej jasnosci jezdze winda.

  Sciagnij z serwera firmy CA upgrade do Clipper 5.3b ktory pojawil
sie tam pod koniec maja. Razem z tym upgradem jest maly OBJ ktory
nalezy dolinkowac aby pozbyc sie tego bledy. Ewentualnie zajrzyj na
moja strone WEB.
Adres CA to
http://www.cai.com
lub