Re: ASUS TX97-E

Autor: Robert BORSZCZ (casper1_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 18:31:21 MET DST

Darek Knopiński wrote:

> Chciałbym zapytać wszystkich czytelników tej grupy news'owej co sądzą
> na
> temat w.w. płyty głownej lub jaką inną mogą polecić. Za wszystkie
> odpowiedzi dziękuję, pomoże mi to w wyborze najbardziej odpowiedniej.
> --
> Name: Darek Knopiński
> Mailto: knop_at_free.polbox.pl

Mam taką płytę od dwoch tygodni. Miałem trochę klopotow z dostosowaniem
jej do mojego starego Windows 95 OSR II PL (kłopoty z Bus Mastringiem i
nieznanymi urządzeniami w systemi), ale juz wygralem.
Ogolnie jest to cacy płyta, brakuje jej tylko 83 MHz.
Wentylator sterowany i monitorowany Bios'em.
Windows stabilne jak cholera - trudno powiesic.
Mieszanka pamieci - latwa rozbudowa (SDRAM - EDO RAM)
Na testach jest The Best (CHIP 6/97)
System skacze od 15 do 20% do gory (SysInfo NU 2.0)

Jeśli chcesz więcej danych to mail:

casper1_at_zeus.polsl.gliwice.pl