Re: PC firmowy czy klon

Autor: SHiM0N (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 05 Jun 1997 - 15:15:08 MET DST

>W co jest sie lepiej wyposazyc w komputer firmowy czy zbudowac
>samemu z nowych i wysokiej jakosci kawalkow,biorac pod uwage
>przyszla rozbudowe i unowoczesnianie z nowymi standardami?

Ja bym Ci polecal komputer firmy Compaq. Jezeli tylko tanio dostaniesz
taki - uzywany - bo nowy jest tragicznie drogi, to pozniej masz
znacznie wyzszy komfort pracy...
Spojrz np. na strone Compaq'a ile tam masz driverow do tego sprzetu...

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl http://www.ii.pw.edu.pl/~skunysz/www/
http://www.ii.pw.edu.pl/~skunysz/#SMS - wysylanie informacji Internetu do GSM'a