Konfiguracja MS Exchange

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 19:50:00 MET DST

Czy jest możliwe skongurowanie programu MS Exchange , aby po przyjęciu
przychodzącej rozmowy odpowiedział sygnałem faxu jako pierwszy .
U mnie działa to w taki sposób , że czeka na sygnał faxu osoby dzwoniącej .
Osoba dzwoniąca nic nie słyszy , a więc odkłada słuchawkę .
Czy możliwe jest aby mój fax przedstawił się jako pierwszy ?

Andrzej Briske
falckpoz_at_pol.pl