Re: News robot chrzaniony...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 18:01:25 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> Inna sprawa, że przy zawijaniu cytatów robi się totalny bur...bałagan ;). I
> wolę już dostać list o parę znaków wykraczający poza 80 znak, niż składający
> się na przemian z linii 10 i 78-znakowych...
>
> I dlatego NIE zawijam cytatów.
> I dlatego dostaję listy od Robota.
> I dlatego nie drę z tego powodu szat.
> I dlatego nie mam nic przeciwko NewsRobotowi.

No, mozesz nic nie miec przeciwko najwyzej tak dlugo, jak dlugo robot
tylko wysyla ci list ze cos mu sie w twoim postingu nie podoba, a nie
wycina go z newsow...
A tak w ogole to namnozylo sie ostatnio tego paskudztwa w sieci jak
cholera (mysle o robotach). Jakby ktos znal jakis srodek, ktorym mozna
to robactwo wytruc, to niech da znac... ;->

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa