Odp: Haslo

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 16:02:31 MET DST

Cześć.
Gdy Win'95 poprosi cię o hasło wpisz w polu nazwy użytkownika swoje dane, a później naciśnij Enter. Jeżeli nie poskutkuje to naciśnij po wprowadzeniu nazwy użytkownika klawisz Anuluj.
Przy następnym uruchomieniu Win95 się już nie będzie Ciebie o to pytał.
P.S.
Jest jeszcze w Panelu Sterowania - Ikonka Hasła -> Profile użytkownika
Możesz ustawić Wszyscy użytkownicy tego PC używają tych samych preferencji i ustawień systemu.
Na razie.
 ----