Re: Pentium 233 MMX

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 16:42:50 MET DST

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> :)
> No to Intel nam zrobil niespodziewanke i wypuscil Pentium MMX 233MHz.
> Uklad wykorzystuje 3.5x zwielokrotnienie, ktore pojawilo sie w iPMMX.
> Nalezalo siem w sumie tego spodziewac, aczkolwiek wczesniejsze
> doniesienia Intela zaprzeczaly jakoby mial w planach taki procesor...
> karpio

Przy okazji dwie inne firmy zrobily nam niespodzianke przedstwiajac swoje
procki z MMX. Wszystkim chyba znany Cyrix wypuscil 6x86MX (info na
www.cyrix.com) ale drugi procesor a raczej firma, ktora go splodzila jest
dla mnie duzym zaskoczeniem. Nagle nie widomo skad pojawia sie w USA firma
o nazwie Centaur Technology Inc. i pokazuje swiatu swoj wlasny procesor zgodny
z Pentium MMX i pasujacy do ZIF Socket 7. Wiecej na temat tego procesora
(dosc ciekawego zreszta) mozna poczytac na stronie WWW (
http://www.centtech.com ).

Piotrek