Re: K6 ratunku

Autor: Vindex (anowak_at_iss.katowice.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 16:13:05 MET DST

Piotr Marek Jr. wrote:

> In pl.comp.pecet Vindex <anowak_at_iss.katowice.pl> wrote:
>
> : Z tym zdaniem akurat bym sie nie zgodzil. Dla gracza (zwlaszcza
> : Quake'owego) lepszym rozwiazaniem bedzie zakupienie tanszego procesora +
> : karta na VooDoo. Problem slabszego koprocesora przestaje w tym momencie
>
> nie do konca. nigdy nie jest tak, ze wszystko bedzie liczyc
> karta. jezeli chodzi o Quake'a jezeli masz mozliwosc, to
> zrob test. wsadz do komputera z karta na voodoo najpierw
> slabszy procesor potem szybszy. roznica bedzie...
>
> jezeli mialby do wyboru (w Quake'u) miedzy szybkim procesorem
> [...]

Ja rowniez. Ale dla gracza nie jest to juz tak oczywiste. Roznica w
wydajnosci VooDoo na K6 166 i iP200 MMX (to tylko przyklad) jest w
zasadzie pomijalna a roznica w cenie spokojnie wystarcza na zakup np.
Diamond Monster'a. Biorac pod uwage ilosc gier wykorzystujacych VooDoo i
tendencje rynku takie rozwiazanie wydaje mi sie duzo bardziej sensowne.
A to ze trzeba uzywac wersji GL? Nie widze problemu (jesli chodzi o gre
na sieci to i tak malo kto chyba gra w wysokiej rozdzielczosci). BTW -
VooDoo jest i tak w niewielkim stopniu zalezne od procesora - sprawdz
PowerVR :)

Pozdrowienia

                                                        Vindex