Szukam aplikacji Chat dla Win 3.11

Autor: Czarek Krzesiński (czarekk_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 11:30:53 MET DST

Czeœć,

Szukam aplikacji umożliwiajšcej rozmowę po sieci Novell 4.11 dwóch i
więcej osób. Wiem, że jest program Chat dla Win 3.11 działajšcy z MS
Mail, ale nie jest on przydatny dla moich zastosowań - w mojej pracy
80% stanowisk to komputery bez dysku lokalnego, z boot-promem, i na
takich stanowiskach Win Chat odmawia wspolpracy.

Mam w tej chwili program TALK v.1.0 sciagniety gdziez z Internetu, ale
dziala tylko w trybie tekstowym, wiec nia zystal mej sympatii, chociaz
ma bardzo przydatna funkcje - automatycznie wysyla wiadomosc
novell'owska do osoby z ktora chcemy sie skontaktowac, z jednoczesnym
objasnieniem, co wywolywana osoba ma zrobic (napisac na klawiaturze),
aby uzysakac polaczenie. Program ten jest doœć stary.

Moze ktos z was uzywa czegos noweszego, badz spotkakl gdzies w sieci
interesujaca mnie aplikacje?

Bede wdzieczny za wszelka pomoc,
Czesc.
Czarek Krzesinski