Re: Klopot z nagranym CDR

Autor: Marcin Platek (marcin_at_brp.waw.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 13:27:07 MET DST

In article <3393E8BB.64F0_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
kglaz_at_zeus.polsl.gliwice.pl says...
> Podczas dogrywania CDR-u nie zrobila sie finalizacja, z powodu
> tego bledu nie moge odczytywac juz tam zapisanych informacji.
> Natomiast moge zamontowac ten dysk i zobaczyc, ze jednak znajduja sie
> tam jakies "tracki" zapisane.

mozesz sprobowac uzyc Close Session w Easy CD (nie wiem czy pomoze)
cos takiego jak finalizacja dysku ma chyba tez Disk At Once i Track At
Once

mozesz poprobowac ale nie wiem czy nie rozwali to plyty do konca ...