Re: Mks_vir i dyski po 1984MB kazdy !!? :((

Autor: Darek Wojciechowski (dareczek_at_delta.ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Jun 1997 - 11:00:32 MET DST

Czesc!
Byc moze problem majowego mks_vir'a jest bardziej zlozony niz to sie niekt
orym wydaje. Mieszkam w akademiku i wiem, ze wystapilo tu juz kilka takich
przypadkow, sam doswiadczylem nawet jednego. Nie jest to zatem problem
kilkukrotnego uruchomienia mks_vir'a, ale problem bezposrednio samego
mks'a.
Przychodzi mi na mysl tylko jedna kwestia:

 !!!!! ZEMSTA MARKA SELL'a !!!!!

PS.
A moze mks_vir z maja to kon trojanski?