TELEPSA ( Bylo TP S.A.) temat dyzurny

Autor: egg1_at_polbox.com
Data: Mon 02 Jun 1997 - 21:57:37 MET DST

Postanowilem przerwac te polemike gdyz widze ze zgadzamy sie
wszyscy iz Telepsa nie jest wymazonym operatorem i
chcielibysmy uslug o wyzszym standardzie i chyba troche
tanszych. Wszyscy wiemy ze nie jest dobrze i nie zanosi sie
na lepsze. Zgadzam sie ze molocha ciezko jest ruszyc lecz
wydaje mi sie ze nie ma rzeczy niewykonalnych trzeba znalezc
tylko metode proponuje wiec skupic sie na tym!!!

 Reklamacje - jesli tylko masowe OK!

 Moze by tak bombardowac mail'ami ministra, dyrekcje TPSA
     to moze byc wkuzajace

moze ktos ma lepsze pomysly chetnie je przedyskutuje sadze
ze jesli tylko bedziemy chcieli cos sie da z tym zrobic.

Mateusz Janczi <egg1_at_polbox.com>

P.S. przyznaje sie sam kozystam z polaczen komutowanych i
jesli tylko troche popada to nawet 9600 jest marzeniem. (
DTMF to w mojej miescinie dziala tylko na DGT ktora kupil
spoleczny komitet telefonizacji czy jakos tak)