3 urzadzenia na porcie rownoleglym - czy to pojdzie?

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 14:39:47 MET DST

Czołem,

W związku z planowaną rozbudową zestawu mam pytanie, czy na jednym
porcie równoległym można podłączyć 3 urządzenia? Konkretnie chodzi o:
ZIP,
skaner Mustek Paragon 600 EP,
drukarka HP 520.

Teoretycznie powinny być dla siebie "przezroczyste", ale w cuda nie
wierzę.
Mogę wstawić do kompa staruteńkiego Herculesa (z portem LPT) i
przestawić w BIOS-ie Parallel na LPT2 - jak wówczas najkorzystniej
podłączyć urządzenia?

--
Pozdrawiam
Artur