Re: News robot chrzaniony...

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 17:56:36 MET DST

On Mon, Jun 02, 1997 at 09:28:24AM +0200, Slawomir Marczynski wrote:
> Podstawa funkcjonowania Internetu, podobnie jak i innych spolecznosci, jest
> wzajemny szacunek i tolerancja.

O! O właśnie! Czemu takie rzesze osób mnie nie szanuje? Czemu wysyłają jakieś
badziewne cp1250? No czemu? Bo im się nie chce skonfigurować? Toż to zwykłe
chamstwo ;->

> Tymczasem ow admin wedlug wlasnego
> widzimisie przy pomocy nie do konca sprawdzonego programu chce zaprowadzac
> porzadek i to w dodatku tam, gdzie nie ma do tego uprawnien.

Ba! Kiedy on ma takie uprawnienia. Czy ktoś mógł zabronić Ci wysłania tego
listu? A kto Krzyśkowi zabroni wysyłania listów?

> konfiguracje itd. - to (sorry to say) niestety sprawa mojej osobistej
> decyzji i dlatego nie bede nic robil. Tak sie sklada, ze komputery i
> Internet wymyslono nie tylko dla uzytku niedowazonych studentow i pionierow
> z palacu.

No cóż, sam się powinieneś przekonać, że nie masz prawa zwracać komuś uwagi
co do konfiguracji jego programów (na mocy zastrzeżenia, że Tobie nikt nie
ma prawa uwagi zwracać)

-- P.

ps. a przy okazji, kiedyż przestaniemy reagować na pieniaczy? :-)