MKS_VIR !!?? cudo czy kiszka ???!!

Autor: Dab (cqa09_at_cku.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 16:58:01 MET DST

Mam taki maly (wielki) problem juz od jakiegos czasu, a mianowicie...
Jesli odpale mks_vira w oknie WIN95 to nierznajdzie mi zadnego
wirusa..dalej...
nie zamykajac tego okna jeszcze raz odpalam MKSa i nadal mi nie znajduje
wirusow..i tak robie jeszcze kilka razy (nie zamykajac okien z
uruchomionymi uprzednio mks'ami, i od pewnego momentu MKS znajduje
wirusa (nie w poliku), za kazdym prawie nastepnym uruchomieniem MKS_vira
od tego momentu wykrywa on mi coraz to inne wirusy...
raz odpalalem MKsa az do zapchania calej pamieci(16MB RAM) i wykryl mi
24 virusy z czego kilka sie powtarzalo.
Wypisuje mi zeby odpalic system ze "zdrowej" dyskiedti i uruchomic MKsa
jeszcze raz, poniewaz "sposob zagniezdzenia sie wirusa uniemozliwia jego
usuniecie"
Ciekawostka jest to ze jesli uruchomie mks_vira pod dosem tegoz WIN95 to
nie znajduje mi zadnych wirusow.
Nie wiem o co tu chodzi.
Moze ktos mial podobne probleme na swoim kompie.
Czy ktos sie juz z czyms trakim spotkal?
Bardzo prosze o wasze opinie.