Re: Crackowanie DES-a

Autor: Michal Trojnara (mtrojnar_at_ddc.daewoo.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 09:04:17 MET DST

Jacek Szamrej wrote:
> Dzieki za informacje.
> Uruchomilem i swoje zlomy.
> W nocy nic nie robia, to niech popracuja...

Tak przy okazji: policzylem wartosc oczekiwana nagrody przy zalozeniu,
ze calkowita ilosc serwerow bioracych udzial nie zwiekszy sie znaczaco.
Wyszlo mi ok. $0.30 na kazdy komputer (przy zalozeniu przecietnej
mocy obliczeniowej)...

--
| mailto:mtrojnar_at_ddc.daewoo.com.pl   | Michal  Trojnara |
| http://www.ia.pw.edu.pl/~mtrojnar/  |   090-29-83-44   |