Re: Czas na webie

Autor: Ryszard Pieprzycki (yasf_at_geocities.com)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 13:14:57 MET DST

----------
> Od: Reagan <reagan_at_easynet.co.uk>
> Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet
> Temat: Czas na webie
> Data: 1 czerwca 1997 19:42
>
> Proste pytanie mam. Czy ktos mi moze wskazac program, ktory zbiera z
dialup
> informacje ile czasu i kiedy bylem podlaczony, tak abym mogl sprawdzic
> dokladnie tygodniowy bilans i ladnie przygotowac sie np. na rachunek
> telefoniczny?

Dawno nie informowałem, więc polecę: Wykaz Połączeń Modemowych.

Program określa godzinę, czas połączenia, ilość pobranych danych,
średni transfer i indywidualny koszt każdego połączenia. Obliczana jest
również suma tych wszystkich parametrów w zadanym okresie czasu
(np. od początku miesiąca). W trakcie trwania połączenia program nie
jest aktywny i w związku z czym nie obciaża zasobów komputera.

Aktualnie dostepna wersja 3.2 Freeware, do pobrania z:
http://www.geocities.com/Heartland/Plains/2305/
(polecam uaktualnienie starszych wersji)

--
Ryszard  yasf_at_geocities.com