Re: Tuner TV pod Linuxem

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 12:41:36 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> [...]
> uwagę niewysoką cenę tegoż, jest to dość fajna rzecz...
>
> Na rynku zauważyłem sporą ilość tunerów Aver Fun TV Lite (czy jakoś tak). Na
> ulotkach reklamowych jest mowa o windblozie... A przecież nie będę
> restartował systemu tylko po to, żeby pooglądać telewizję - już wygodniej
> będzie skoczyć do pokoju telewizyjnego...
>
> Czy ktokolwiek z listowiczów ma taką kartę? Czy próbował ją odpalić pod
> linuxem?
> Jeśli uruchomienie jej pod Linuxem jest niemożliwe, to czy są jakieś inne
> tunery telewizyjne w sensownej cenie, które pod linuxem dają się ruszyć?

Nie probowalem tego pod Linuxem ale nie mam dobrego zdania o tej karcie
- z tego co zauwazylem to potrzebuje bardzo silnego sygnalu zeby dobrze
pracowac a poza tym nawet w windowsach dziala tylko na pelnym ekranie i
nijak nie mozna zdefiniowac jej wyzszej czestotliwosci odswiezania.
Wlacza jakis wlasny tryb i tyle. Wiec oddalem ja spowrotem.

> A może karta ruszy pod wine?

Raczej nie wierze - wine to jeszcze zbyt "silna beta".

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl