Re: Bios i dysk > 2GB

Autor: J.Czerbniak (czermich_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 13:23:27 MET DST

lechu wrote:

> Sprawdz czy bios wykrywa Twoj dysk twardy np. 2,5GB czy ile tam masz. Jesli
> tak to jestes w domu. Jesli chcesz miec jedna partycje musisz potraktowac
> go fdiskiem z Win95 osr2, jesli kilka to mozesz wczesniejszym.
>
> Jesli bios nie wykryje twardziela to mozesz probowac wymienic bios na
> nowszy, ale szanse sa bliskie zeru. Jest problem z uaktualnieniami biosow
> plyt z pierwszymi pentiumami P-60. Chyba bedziesz musiala kupic nowa plyte
> i procesor.
>
> --
> hej! lechu
>
> p.s. glowa do gory.

> [...]

Mam podobny 486/33 BIOS AWARD 92. Po wpisaniu parametrow dla Caviara
3GB komuter zobaczyl dysk Fdisk z DOS 6.00 zobaczyl tylko 524 MB. Razem
z dyskiem dostalem dyskietke ONTRACT 6.03. Program dm.exe ustawil zadane
partycje ( 3 partycje) zainstalowal uzupelniajace drivery i calosc
dziala.
J.Cz. czermich_at_krysia.uni.lodz.pl