Re: S3 Virge 3D a rozdzielczosc

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 10:56:00 MET DST

: Tak, a ile wyciąga max ?

A 85.

: Bo ja w tej chwili na Diamondzie mam w każdej rozdzielczości (do
: 1024x768) co najmniej 90 Hz :)

A to juz mi zaczyna powoli przypominac kupowanie komputerow do biura:
"Pani Krysiu kupujemy 64M RAM bo Kowalski ma 32M a jak bedziemy mieli
64M to NCSA bedzie dzialac szybciej"

: PS: Zmień sobie BIOS na ten od Diamonda i zastosój porządne drivery,
: to może będziesz mieć namiastkę "porządnej karty graficznej" ;)

No Diamond taka porzadna to tez nie jest ... nie ten przedzial cenowy.

 Slawomir Sidor