Re: News robot chrzaniony...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 01:04:54 MET DST

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> writes:

> Tylko czemu ja mam obrywac za firme Netscape :-((((

Czyzbys oberwal? Chyba nie od robota - funkcji bicia na razie nie
zaimplementowalem :-)

> Moze by ten duren
> (robot, nie Ty) od razu posylal list do sprawcy a nie do mnie.

Tzn. skad robot ma wiedziec, ze sprawca jest akurat firma XX?

> Uznali
> wyraznie, ze jesli nie uzywa sie znakow z gornej polowki ASCII to nie
> trzeba tego pisac (skoro nawet autor slawetnego programu sie z tym
> zgadza).

Bo nie trzeba. Jesli nie uzywasz gornych znakow, to najlepiej napisac
7 bit, albo w ogole olac. Poza tym wlasciwe jest podanie wtedy
charset=US-ASCII (tak jak np. w moim liscie, jesli nie ma tu zadnego
ogona), choc na takie male obsuwy robot nie zwraca uwagi, bo nie sa one
dla nikogo (prawdopodobnie) utrudnieniem. Oczywiscie brak charsetu
jest rownoznaczny z US-ASCII, i robot tak to rozumie (przynajmniej
w teorii, ale w praktyce chyba tez).

> Tylko robot uwaza, ze default i tak trzeba pisac.

Nie uwaza tak. Jesli napisal, ze w liscie miales polskie ogony, to
moze jakis sie trafil? Cytaty itp? Oczywiscie bugi, jak wiemy, sie
zdarzaja, i robot nie jest tu wyjatkiem. Podaj Message-ID oryginalnego
listu (do ktorego robot mial watpliwosci), to zobacze.

--
Krzysztof Halasa