Re: Grzegorz Szyszlo!!!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 00:52:21 MET DST

"Witold Tomaszewski" <willy_at_polbox.com> wrote:

>I co Grzegorzu? Nie jest ci glupio??? OS-em to se mozna
>tylek podetrzec. W95 nie jest najlepsze, ale ZDECYDOWANIE
>lepsze POD KAZDYM WZGLEDEM od zasranego OS-a!!!

Ha, moze wpadniesz do mnie do firmy i sprobujesz mi to udowodnic ? :->

Zadanie: odpalic pod G95 w sieci Netware 3.12 wielozadaniowo dwie
aplikacje FoxPro 2.6 for DOS (to znaczy co najmniej dwie dzialajace
naraz, lub jedna w Foxpro i jedna w Clipperze 5.01), MS Word 6.0
i Excel 5.0, oraz dialup do Internetu z Netscape i Forte Agentem
na przemian z programem komunikacyjnym do BBS-u. Dopuszczalny Word 7
i Excel 7, o ile dokumenty edytowane za ich pomoca dadza sie potem bez
klopotow otworzyc w Wordzie 6 i Excelu 5. Musi byc mozliwosc
uruchomienia co jakis czas Rconsole, Pconsole i Syscona. Mile
widziany, ale niekonieczny Palindrome 4.0B (pod WIN/OS2 nie
chodzi) i PowerChute.

Komputer - do wyboru skladak AMD 5x86 133 MHz 32 MB lub IBM PC-330
P-100 16 MB. Komputer musi jednoczesnie udostepniac podlaczone do
niego drukarki HP4L i OKI393 (skladak) lub Epson FX-1170 (IBM 330)
jako zdalne dla print-serwera NLM w sieci Netware 3.12

Czas na uruchomienie i skonfigurowanie - 1 dzien roboczy.
Ma to chodzic bezawaryjnie przez 2 dni robocze, lepiej, szybciej
i plynniej niz na takim samym komputerze pod OS/2 v.3.0.
Dopuszczalne sporadyczne pady Worda (cudow nie ma :) ), o ile nie
spowoduja koniecznosci rebootu komputera.
Zapraszam na ulice Gorna 3, po 20 czerwca. jak wroce z urlopu.
Zakladam sie o karton Zywca, ze Ci sie taka sztuka nie uda... :->

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl