Re: STB LightSpeed

Autor: Marek Marciszewski (s0169_at_pjwstk.waw.pl)
Data: Sat 31 May 1997 - 18:58:25 MET DST

Karta w wersji OEM ma 2,00MB pamieci RAM, ktora jest tak samo szybka
i tak samo funkcjonalna jak w wersji 2,25MB
Karta jest b. szybka w aplikacjach nie korzystajacych z 3D.
Osiagi porownywalne z MATROX Millenium.
Czestotliwosci odswierzania tez -do 160 Hz
Bardzo dobre odtwarzanie MPG z pelna szybkoscia do 4 filmow na raz.
Polecam -mam od pol roku i jestem b. zadowolony

MArek MArciszewski

Piotr Frejowski <PiotrF_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc6dc8$cdad3a60$03c8f486_at_piotr>...